söndag 24 juli 2011

Tillbaka!

Ja, då har man haft semester två veckor, som jag spenderat i vackra Norge. Vi kom hem dagen innan den stora tragedin inträffade i Oslo.
Vi har varit i Kongsberg, där min släkt bor. Där finns en helt fantastisk scrapbooking affär, där jag handlade saker första gången jag började scrappa; Martines. Hon har helt fantastiska saker, ett enormt utbud, trots litenheten och som gjort för lite mer erfarna scrappare.
Till in förvåning hade hon 'Art Moulds', formar som man kan ha lera i, eller utee, och skapa helt fantastiska dekorationer till kort etc. De finns inte att få här i Sverige, tyvärr. De görs av Krafty Lady i Australien.

Tror ni det kliar i fingrarna efter att få använda dem? Tänkte köpa lite Cernit på Panduro nästa gång jag är där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar